Maketa željeznice BACKO MINI EXPRESS nije interesantna samo po broju željezničkih kompozicija koje po njoj voze, po stotinama metara pruge i stotinama skretnica, već i po 300 metara ceste po kojoj voze cestovna vozila (auti, autobusi i kamioni). Tehnologija vožnje tih malih replika vozila nije novost. Svi oni imaju ugrađenu vodilicu koja prati žičanu traku ugrađenu u cestu i na taj se način kreću po maketi. Pogon čine aku baterijice ugrađene u vozila. No, obzirom da se radi o malim modelima, vrlo je malo prostora u njima za tu bateriju, budući da osim nje još treba smjestiti i druge mikro-elektroničke sklopove, bez kojih bi bilo nemoguće upravljanje. I kako je mala baterija = mali kapacitet, vozila su dosta brzo odlazila na punjenje, pogotovo autići koji su najmanji. Zbog toga je BME tim krenuo u razvoj poptpuno novog sustava napajanja. Rješenje je pronađeno u napajanju induciranom strujom. Princip rada je slijedeći: ispod ceste se nalazi zavojnica u koju je puštena izmjenična struja visoke frekvencije i koja oko sebe stvara magnetsko polje, a koje onda inducira zavojnicu koja se nalazi u autiću. Zahvaljujući tome autić ima kontinuirano napajanje.
Koliko je to rješenje revolucionarno govori i činjenica da su dva inženjera iz najpoznatijeg njemačkog proizvođača modela autića za makete, FALLER CAR SYSTEM, došli osobno vidjeti o čemu je riječ. I, ostali ugodno iznenađeni.